
גנב ציוד שנתרם לתושבי קריית שמונה וחזר לבסיס | חייל במילואים נעצר
חייל במילואים כבן 25 תושב נוף הגליל נעצר על ידי המשטרה לפני כשבוע, לאחר שהתקבל דיווח אודות פריצה למחסן בקריית שמונה בו מאוחסן ציוד, שנתרם לטובת תושבי העיר על ידי נציגויות יהודים מהעולם בשל מלחמת חרבות ברזל.
בפעילות חקירה מהירה ותוך מספר שעות, הגיעו השוטרים לבסיס צה"ל סמוך למקום בו בוצע ההתפרצות ואיתרו רכב חשוד ובתוכו רכוש רב שעל פי החשד תאם לרכוש שנגנב קודם לכן.
השוטרים הגיעו אל בעל הרכב, תושב נוף הגליל בן 25 המשרת באותו בבסיס במסגרת שירות המילואים ולאחר בדיקת הרכוש ברכב הנאשם נעצר להמשך חקירתו.
מחומר החקירה עולה כי הנאשם יצא בליל ההתפרצות מהבסיס עם רכבו, פרץ למחסן שם גנב עשרות פרטי ביגוד והנעלה בשווי אלפי שקלים ושב עם הרכב אל הבסיס להמשך פעילות.
אתמול, עם סיום שלב החקירה, הוגש נגדו בבית משפט השלום בטבריה כתב אישום על ידי שלוחת תביעות קרית שמונה.
משטרת ישראל פועלת במאבקה הנחוש והבלתי מתפשר כנגד עברייני רכוש באשר הם ופרט כלפי אותם עבריינים המנצלים את המצב הבטחוני בצפון ומנסים לבזוז את רכוש המפונים.

נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
