
בן גביר עלה להר הבית; לשכת נתניהו: "אין שינוי בסטטוס קוו"
אליה פרג'ון26.12.24
9
0
0
בלשכתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, התייחסו לעלייתו של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, להר הבית הבוקר והדגישו כי: "הסטטוס-קוו בהר הבית לא השתנה".
מעוצמה יהודית נמסר הבוקר כי: :השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, עלה הבוקר לכבוד חג החנוכה להר הבית, ונשא תפילה לשלום חיילנו, החזרת החטופים, החיים והחללים, וניצחון מוחלט במלחמה".

9
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
