דובר צה"ל

מפקד חטיבת מנשה, אל"מ איוב כיוף, נפצע בינוני בפיצוץ מטען בטול כרם | מצבו התייצב בבית החולים
פז אבוחצירה25.12.24
3
0
0
מפקד חטיבת מנשה, אל"מ איוב כיוף, נפצע בינוני במהלך פעילות מבצעית בטול כרם כתוצאה מפיצוץ מטען שהופעל על רכבו מסוג "דוד".
ברכב שהה מפקד אוגדת יהודה ושומרון, תא"ל יקי דולף, שלא נפגע מהפיצוץ.
בבית החולים התייצב מצבו וכעת הוא מוגדר קל.
רפואה שלמה!
3
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
