
לראשונה מאז השבעה באוקטובר | משפחתו של חטוף תשתתף בדיון רשמי של מועצת הביטחון של האו"ם
אליה פרג'ון18.12.24
0
0
0
מועצת הביטחון של האו"ם תתכנס היום לדיון בנושא המזרח התיכון.
לראשונה מאז השבעה באוקטובר ולאחר מאמצים רבים של השגריר לאו"ם דנון, שגרירת ארה"ב, שמכהנת החודש כנשיאת מועצת הביטחון, אישרה קיום תדרוך של משפחת לוי כנציגי משפחות החטופים.
מיכאל לוי, אחיו של החטוף אור לוי יתדרך את שגרירי מועצת הביטחון בפתח הדיון.
בשבעה באוקטובר אור לוי נחטף ממסיבת הנובה, אשתו, עינב ז"ל נרצחה ובנם אלמוג הפעוט (3) נותר בחזקת שאר המשפחה.
שגריר ישראל לאו"ם, דני דנון: "לאחר מאבק ממושך והודות לנכונות של המשלחת האמריקנית הצלחנו לראשונה להביא את משפחתו של החטוף אור לוי לתדרך את שגרירי מועצת הביטחון בדיון רשמי במועצה. נמשיך להיאבק עד שכל החטופים והחטופות יצאו מהחושך של מנהרות החמאס אל האור. לא נמתין לנס ולא נותיר את גורל החטופים בידי האו"ם".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
