
לאחר שהשיג 13 חתימות | שר התקשורת למזכיר הממשלה: "יש לכנס דיון על הדחת היועמ"שית"
שר התקשורת ד"ר שלמה קרעי ביקש ממזכיר הממשלה יוסי לאשר דיון שיעסוק בהדחתה של היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה לאחר שהשיג 13 חתימות מתוך 17 שנדרשו ולטענתו עוד מספר ח"כים צפויים לחתום על מכתב היוזמה שעוסק בהדחתה של היועמ"שית.
אמש כתב קרעי: "המכתב להדחת היועמ"שית שאני מחתים עליו הוא בתמיכה מלאה של שר המשפטים יריב לוין.
ללא גיבוי משרי הממשלה, יש קושי לפתוח בהליך בהתאם למנגנון הקבוע להדחה בוועדת שמגר.
התנהלות היועמ״שית מסכלת את מדיניות הממשלה ביודעין מסיבות פוליטיות תוך המצאת מניעות משפטיות מופרכות ותוך חריגה קיצונית מגבולות המנדט המשפטי המוקנה לה. הגיע הזמן לפעול. לא נוכל לרחוץ בנקיון כפינו אם לא נעשה כל שלאל ידינו להסיר את המכשלה הזו מהדמוקרטיה הישראלית.
בטוחני שבסופו של דבר, בלחץ ציבורי משמעותי, יכריזו שרים נוספים על תמיכה במהלך.
שר המשפטים הודיע לי כי במקרה כזה של תמיכה משמעותית, יביא זאת לדיון באופן מיידי.
את היועצת הפוליטית הזו צריך לשלוח הביתה, ויפה שעה אחת קודם.
חתמו: הליכוד: שלמה קרעי, מיקי זוהר, מאי גולן, עידית סילמן, עמיחי שיקלי, דוד אמסלם וחיים כץ. יהדות התורה: יצחק גולדקנופף ומאיר פרוש. עוצמה יהודית: איתמר בן גביר, יצחק וסרלאוף ועמיחי אליהו. ציונות דתית: אורית סטרוק".

נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
