חיים גולדברג, פלאש 90

רשות שדות התעופה: מחלף הירידה לנתב"ג בכביש 1 מכיוון ירושלים ייסגר החל מהלילה לצורך עבודות תחזוקה | כל הפרטים
אליה פרג'ון1.12.24
0
0
0
רשות שדות התעופה מעדכנים כי החל מהלילה ועד רביעי בלילה (כולל) בין השעות 23:00 ועד 05:00 לפנות בוקר ייסגר מחלף הירידה לנתב"ג בכביש 1 מכיוון ירושלים לצורך ביצוע עבודות תחזוקה. ל
מגיעים בשעות אלה לנתב"ג מכיוון ירושלים תתאפשר כניסה מכביש 40 או ממחלף לוד לכיוון שער לוד-פתח תקווה.
אין שינוי או השפעה על הכניסה לנתב"ג למגיעים בכביש 1 מכיוון ת"א. (צילום: ארכיון)
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
