חיים גולדברג, פלאש 90

כותשים בכל הכוח | צה"ל שוב הורה לתושבי הדאחייה להתפנות
אליה פרג'ון14.11.24
3
0
0
דובר צה"ל בשפה הערבית אלוף משנה אביחי אדרעי הורה לתושבי הדאחייה בביירות להתפנות במיידי בשל פעילות כוחותינו להשמדת ארגון הטרור חיזבאללה.
במהלך הימים האחרונים חיל האוויר תוקף ללא הרף באזורי הדאחייה בביירות ובדרום לבנון, מטוסינו משמידים מבנים ואמצעי לחימה רבים ומחסלים מחבלים.
בהודעה לתושבים נכתב: "אזהרה חדשה לכל התושבים באזור הפרבר הדרומי, דווקא במבנים המפורטים במפות המצורפות ובמבנים הסמוכים להם באזורים הבאים:צ'ואיפת עמרוסייה ,אל-ג'וביירי
אתה נמצא ליד מתקנים ואינטרסים של חיזבאללה נגדם יפעל צה"ל בעתיד הקרוב.
למען ביטחונך ובטיחות בני משפחתך, עליך לפנות מיד את המבנים הללו ואת הסמוכים להם ולהתרחק מהם למרחק של לא פחות מ-500 מטר".

3
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
