דוברות מרום הגליל

ראש מועצת מרום הגליל בסיור בלבנון: "החיילים הסירו את איום הנ"ט על תושבי הצפון"
פז אבוחצירה1.11.24
0
0
0
ראש המועצה האזורית מרום הגליל עמית סופר ביקר בדרום לבנון וסייר יחד עם לוחמי צה"ל.
בתום הסיור, אמר סופר: "אנו שולחים תודה מעומק הלב לכל החיילים הגיבורים שבאומץ ובנחישות הסירו את איום הנ"ט וחדירת המחבלים מהכפרים הסמוכים. לצד זאת ברמת המאקרו ניכר כי טרם פיצחנו כיצד לחסל את המשך הירי מעומק לבנון. אין ספק שכאשר עוברים את הגבול ורואים מקרוב מה האוייב האמיתי שלנו הכין עבורנו מתחדדת ההבנה שגם על סוגיות תקציביות בין פורום רשויות קו העימות לפורום רשויות עוטף הצפון נצטרך להתגבר יחד".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
