דובר צה"ל

הרמטכ"ל במחלקת שיקום פצועים בסורוקה: "כשהחברים שלכם נלחמים בשטח ויודעים שאתם פה מתקדמים - זה מחזק אותם"
פז אבוחצירה28.10.24
5
0
0
הרמטכ"ל רא"ל הרצי הלוי ביקר במחלקת שיקום פצועים בבית החולים 'סורוקה' בבאר שבע, במסגרת שבוע ההצדעה לפצועי מלחמת "חרבות ברזל".
הרמטכ"ל שוחח עם הפצועים, משפחותיהם וצוותי הרפואה והודה להם על תרומתם ופועלם במלחמה. בנוסף, העניק הרמטכ"ל תעודת הוקרה למנהל בית החולים 'סורוקה', פרופ' שלומי קדוש.
הרמטכ"ל אמר במהלך ביקורו: "הדרך של ההחלמה היא דרך לא פחות קשה מהלחימה בשדה הקרב. כשהחברים שלכם נלחמים בשטח ויודעים שאתם פה מתקדמים - זה מחזק אותם. השותפות והחיבור בין אנשי הרפואה, הטייסות והכוחות בשטח - הם הכוח שלנו. לצוותים הרפואיים, אני שומע מהפצועים ומהמשפחות את התחושות שלהם על תרומתכם יוצאת דופן. כל שרשרת הטיפול, מהחובש הראשון בשטח ועד הליווי בשיקום - אתם מצילים חיים".
5
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
