
מד"א על פיגוע הדריסה בגלילות: "16 פצועים בהם 4 קשה פונו לבתי החולים"
דובר המשטרה סנ״צ אריה דורון, התייחס לאירוע הדריסה שהתרחש באזור גלילות וטיפול המשטרה באירוע ואמר: ״משאית דורסת קבוצה של אנשים בסמוך לגלילות. הנהג נוטרל ואנו מתייחסים לאירוע כפיגוע על רקע לאומני. בודקים כעת את זהות הנהג".
ממד"א נמסר: "חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבתי החולים בלינסון, איכילוב ותל השומר, 16 פצועים, בהם: 4 במצב קשה, 2 במצב בינוני ו-4 במצב קל. צוותי מד"א מטפלים במקום בעוד מספר פצועים. עדכון בהמשך".
חובש רפואת חירום במד״א רזיאל יוספוביץ סיפר: ״הגעתי למקום במהירות באופנוע של מד״א. ראיתי במקום מספר אנשים לכודים מתחת למשאית והמפגע היה מנוטרל בתוך המשאית. יחד עם כוחות מד״א נוספים, התחלתי להעניק טיפול רפואי לפצועים ועזרתי לצוותים באמבולנסים ובניידות הטיפול הנמרץ בפינויים לבתי החולים להמשך טיפול״.
חובש בכיר ביחידת האופנועים של הצלה אלחנן מאמו שהגיע ראשון למקום מדווח: "הגעתי לזירת אירוע קשה מאוד בה משאית פגעה באוטובוס ובמספר רב של הולכי רגל אשר היו בתחנת האוטובוס, ביצעתי סריקה מהירה בה מצאתי מספר רב של נפגעים, כשחלקם שוכבים מתחת המשאית במצבי פציעה שונים.
אחד הנפגעים שכב כשהוא מחוסר הכרה, ולאחר ביצוע פעולות החייאה מתקדמות, בחסדי שמים חזר הדופק והוא פונה באמבולנס של מד"א להמשך טיפול בבית החולים".
עדכון מרכז רפואי מאיר מקבוצת כללית: "בעקבות האירוע בצומת גלילות לפי שעה פונו לבית החולים 3 נפגעים בהם 2 בינוני ו- 1 במצב קל.
מרכז מידע שמספרו 1255199 נפתח במרכז הרפואי מאיר. המייל לכבדי שמיעה הוא [email protected]
נודה לכלי התקשורת אם יפרסמו את המספרים באמצעי התקשורת השונים".
נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
