
ראש עיריית לוד: "נאלץ לבשר על נפילת לוחם המילואים מרדכי אמויאל שנהרג בקרב בלבנון"
תום אברמסון24.10.24
3
0
0
ראש עיריית לוד יאיר רביבו הודיע הערב על נפילת גיבור ישראל, מרדכי אמויאל, בקרבות העזים מול מחבלי חיזבאללה בדרום לבנון.
רביבו כתב: "שנה בדיוק אחרי, העיר לוד משלמת שוב בדם הבנים. בכאב רב, אני נאלץ לבשר על נפילתו של לוחם המילואים הגיבור מרדכי אמויאל שנהרג בקרב בלבנון.
אנו מחבקים את הרעיה רינה ואת 6 היתומים הקטנים, ואת חברי קהילת "אוהל משה" בנווה זית שקיבלו את הבשורה בבוקר החג, ומבטיחים להמשיך ולהילחם על הארץ הזו".
3
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
