
0:00 / 0:00
צפו: עשרות אלפי עזתים מתפנים מצפון הרצועה | 150 מחבלים נכנעו
פז אבוחצירה23.10.24
12
0
0
אוגדה 162 בפיקודו של תא"ל איציק כהן פועלת מזה כמספר ימים בג'באליה שבצפון הרצועה, לסיכול תשתיות טרור של חמאס.
לוחמינו שברו את המצור שחמאס הטיל על תושבי האזור מה שהוביל לעזיבתם של לפחות כ-20,000 עזתים להתפנות מהאזור דרומה, לכיוון האזורים ההומניטריים. 150 מחבלים נעצרו והועברו לחקירה, חלקם נכנעו.
תושבי עזה מביעים את זעמם על חמאס, שגונב את הסיוע ההומניטרי ולא משאיר להם אפילו מי שתייה.
מדובר צה"ל נמסר: "לצד זאת, צה״ל באמצעות המתפ״ש נמצא בקשר רציף עם הקהילה הבינלאומית ומערכת הבריאות לשם שמירה על התפעול השוטף של מערכי החירום של בתי החולים באמצעות העברת ציוד רפואי ותספוקת דלקים בכפוף למצב המבצעי לצד פינוי צוותים, חולים ומלווים בתיאום מת״ק עזה". (צילום וידאו: דובר צה"ל)
12
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
