דובר צה"ל

הלחימה הדרום | צה"ל הטיל כרוזים בבית לאהיא שבצפון הרצועה והורה לתושבים להתפנות
אליה פרג'ון22.10.24
1
0
0
דובר צה"ל הטיל כרוזים באזור בית לאהיא שבצפון הרצועה והורה לתושבים להתפנות מהאזור במיידי.
התושבים נקראו להתפנות לכיוון בית החולים האינדונזי והוסבר להם בכרוז כי כל דרך אחרת תסכן את חייהם.

1
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
