מועצה אזורית שומרון

צה"ל: "אוטובוס עם עשרות ישראלים נכנס ללא תיאום לקבר יוסף וחולץ, אין נפגעים"
אליה פרג'ון22.10.24
4
0
0
דובר צה"ל מעדכן כי במהלך הלילה אוטובוס ובו עשרות אזרחים ישראלים נכנס ללא תיאום למתחם קבר יוסף בעיר שכם שבחטיבת שומרון.
עם קבלת הדיווח כוחות צה״ל נכנסו למרחב במטרה לחלץ אותם, כלל האזרחים פונו מהמרחב, אין נפגעים. האירוע מתוחקר.
האזרחים הועברו לטיפול משטרת ישראל.
כניסת האוטובוס למרחב נעשתה ללא תיאום ותתוחקר.
בצה"ל מדגישים כי כניסה של אזרחים ישראלים לשטחי A אסורה על פי החוק. (צילום: ארכיון)
4
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
