אביר סולטן, פלאש 90

שתי נשים ריססו בגז מדמיע קשיש בשנות ה-80 בדירתו באור עקיבא, שדדו אותו ונמלטו
אליה פרג'ון14.10.24
3
0
0
שתי נשים בשנות ה-40 לחייהן נעצרו בחשד שהן ריססו בגז מדמיע קשיש בשנות ה-80 בדירתו באור עקיבא, שדדו אותו ונמלטו לאחר מעשה.
עפ"י החשד, הגיעו החשודות לביתו של הקשיש לאחר שזה הזמין אותן לביתו לסייע לו בעבודות הבית וכשהגיעו ריססו אותו בגז פלפל, החלו בחיפוש בארונות בגדיו וחפציו האישיים תוך גרימת נזק רב לדירה, שדדו את ארנקו עם כסף מזומן ונמלטו מהמקום.
שוטרי חדרה שהגיעו למקום מייד עם קבלת הדיווח, החלו בפעולות חקירה מהירות במהלכן הצליחו להתחקות אחר זהות החשודות תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים, החשודות תושבות אור עקיבא בשנות ה-40 לחייהן.
השוטרים הגיעו אליהן ועצרו אותן לחקירה בתחנת חדרה ובסיומה נכלאו.
מעצרן של השתיים הוארך עד היום בבית המשפט.
היום בהתאם לצרכי החקירה וממצאיה תבקש המשטרה להאריך בשנית את מעצרן.

3
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
