דוברות המרכז הרפואי לגליל

17 חיילים שנפצעו בלבנון פונו לביה״ח בנהריה
אליה פרג'ון13.10.24
4
0
0
המרכז הרפואי לגליל בנהריה מעדכנים כי הובאו החל משעות הבוקר 17 נפגעים מהלחימה בדרום לבנון.
סגן מנהל המרכז הרפואי, ד"ר צבי שלג, מסר כי ארבעה מהם מוגדרים במצב בינוני והשאר במצב קל (מרביתם סובלים מפגיעות רסיסים).
עם היוודע דבר האירוע, הוכרז בביה"ח על אירוע טראומה מתוגבר והצוותים הרפואיים נערכו בהתאם.
משפחותיהם של כלל הפצועים עודכנו.
4
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
