דוברות רה"מ

נתניהו שוחח עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן
פז אבוחצירה9.10.24
1
0
0
ראש הממשלה נתניהו משוחח עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן, על רקע הרצון של ישראל לתקוף באיראן, בתגובה למתקפת הטילים.
בנוסף, השניים צפויים לשוחח על כוונתו של שר הביטחון יואב גלנט להיענות להזמנה לנסוע לארה"ב.
1
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
