
נתניהו למשלחת נשיאים הארגונים היהודיים: "המלחמה הזאת לא רק שלנו - אלא של העולם החופשי"
ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם משלחת ועידת הנשיאים של הארגונים היהודיים הגדולים בארה"ב, במשרדו בירושלים.
נתניהו אמר להם: "יש רק כח אחד בעולם שנלחם באיראן. יש רק כח אחד בעולם שעומד בדרכה של איראן לכבוש אותנו - והכח הזה הוא ישראל. אם לא נילחם – נמות. אבל זו לא רק המלחמה שלנו - זו המלחמה של העולם החופשי, והייתי אומר – העולם המתורבת.
יש לא מעט דיקטטורות ברחבי העולם, וכולן רעות. אבל הדיקטטורה הזאת שונה, מכיוון שהיא רוצה לזרוק את כולנו חזרה לזמנים חשוכים. הם רוצים להשמיד אותנו ואחרים. להשמיד אותנו תחילה - כי אנחנו עומדים בדרכם לכיבוש המזרח-התיכון, אבל הם רוצים לשעבד את העולם ולהחזיר אותנו לימי הביניים.
כשאתם מגיעים לכאן להפגין את הסולידריות שלכם, זה מוערך מאוד. זו לא רק סולידריות עם העם היהודי והמדינה היהודית – זו גם סולידריות עם הציוויליזציה".
נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
