כבאות והצלה לישראל 

לוחמי האש פועלים לכיבוי שריפת מבנים לאחר הירי לקריית שמונה
אליה פרג'ון9.10.24
0
0
0
מספר מבנים ספגו פגיעה ישירה של רקטות משטח מדינת לבנון, חמישה צוותי כיבוי של לוחמי אש פועלים במקום לבלימת התפשטות השריפות וסריקה אחר נפגעים.
רב-רשף דרור בוחניק, מפקד האירוע: "השריפה משתוללת במספר מבנים שספגו פגיעה ישירה, לוחמי-האש במאמץ רק לבלום את התפשטות האש וסריקות אחר נפגעים".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
