
מזיע וחיוור | סגן מזכ"ל חיזבאללה בעוד נאום מהבונקר
אליה פרג'ון8.10.24
13
0
0
סגן מזכ"ל ארגון הטרור חיזבאללה המחבל הבכיר נעים קאסם, מתייחס בנאום חדש למלחמה מול ישראל: "כולם מנסים ללחוץ עלינו לחשוש או לפחד, אבל אנחנו אומרים להם שאנחנו לא נפחד, אנחנו הבנים של השאהיד, סייד חסן נסראללה.
מבול אל-אקצא הוא אירוע יוצא דופן והוא תחילתו של שינוי פני המזרח התיכון עם נוכחות ההתנגדות".
עוד הוסיף המחבל: ""אנחנו לא מפחדים מישראל ובני בריתה - בלי התמיכה של האמריקנים ישראל לא הייתה שורדת חודש במלחמה.
כל אלה שמפקפקים בתמיכה האיראנית תדעו שהיא זאת שמחליטה מתי לתמוך ואיך לתמוך.
היא עמדה בפני הבטחה כנה. איך תמכתם? ההיסטוריה תשפוט.
נתניהו אומר שהוא רוצה להחזיר את המתנחלים אנחנו אומרים לו שהוא יעקור הרבה פעמים את האנשים שעליהם הוא מדבר".

13
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
