דובר צה"ל

כחלק מהגברת הכשירות: ציוד לחימה חדש חולק ללוחמינו באיו"ש
פז אבוחצירה25.9.24
0
0
0
לוחמינו מגדוד 8880, פלוגת יצהר שבחטיבת שומרון, קיבלו ציוד לחימה חדש.
החלוקה מתבצעת כחלק מתוכנית "משיב הרוח" של צה"ל, לצורך חידוש הציוד של החיילים הלוחמים במרחב מה שיסייע להגברת הכשירות.
בהמשך, החלוקה תתפרס לכל יישוב הנמצא בשטח החטיבה.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
