יוסי אלוני, פלאש 90

"נמשיך לספק אנרגיה סדירה ורציפה לכל אזרחי ישראל"
אליה פרג'ון25.9.24
0
0
0
חברת החשמל עדכנה הבוקר כי במטחים האחרונים ניכר ניסיון לפגוע במתקן אסטרטגי של חברת החשמל. אך הודות למיגון שהותקן מבעוד מועד - אין נזק לאתר.
שר האנרגיה וחבר הקבינט אלי כהן, התייחס לניסיון של ארגון הטרור חיזבאללה לפגוע במתקן הישראלי: ״משרד האנרגיה, יחד עם צה״ל וכלל גורמי הביטחון, פועל לספק הגנה למתקני האנרגיה האסטרטגיים של מדינת ישראל. אנו נערכים לכל תרחיש, ונמשיך לספק אנרגיה סדירה ורציפה לכל אזרחי ישראל״.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
