
טיס קרב לשעבר נגד אהוד ברק: "היום כולנו משלמים על הנזק שהוא גרם ומעולם לא לקח אחריות"
טיס הקרב לשעבר ויו"ר תנועת נצח ישראל שי קלך, הופתע לגלות כי הרמטכ"ל לשעבר אהוד ברק, כתב על פעילות כוחותינו בלבנון ברשת ה-X: "הופתעתי לראות את עזות הפנים של אהוד ברק שברח מלבנון, לפתע מחליט להתייחס לנושא, במקום להתחבא בבונקר מרוב בושה על חלקו בעובדה שרצועת הביטחון היום היא לא בליטני אלא בצומת גולני, תוך הגליית עשרות אלפי אזרחים יהודים מבתיהם.
כזכור, בשנת 2000, ראש הממשלה דאז אהוד ברק, החליט לצאת מדרום לבנון בצורה חפוזה ולאפשר לחיזבאללה להתעצם שם, תחת הסיסמאות הקבועות שאנחנו שומעים גם היום - ״נדע להתמודד״.
וועדת החקירה שתקום לא צריכה לחקור רק את הטבח שאירע בעוטף עזה, אלא גם את הטבח שכמעט התרחש בצפון המדינה. הרמטכ״לים וראשי הממשלות שהחליטו על נסיגה, שידרו לאויב שהוא יכול לעשות מה שבא לו וגרמו לו להתעצם ולאגור נשק באין מפריע. גם נגד הגירוש מגוש קטיף קמה מחאה גדולה וגם נגד הבריחה מלבנון.
תא״ל ארז גרשטיין הי״ד אמר בצדק נגד ארגון הפמיניזם הרדיקלי ״ארבע אמהות״ שתנועות שדוגלות ביציאה חד צדדית יוצרות איום על החיילים, מכיוון שהן מעודדות הן את האוכלוסייה המקומית והן את החיזבאללה, לפעול נגד צה"ל שנתפס בעיניהם כחלש.
היום כולם מבינים שגרנשטיין צדק. מח״ט גולני דאז, שמואל זכאי קרא להן ״ארבע סמרטוטות״. היה שם קמפיין תקשורתי נגד צה״ל, ששותפים לו ארגוני שמאל ותקשורת תבוסתנית עם קמפיינרית בשם שלי יחימוביץ׳ שהפכה את תוכנית הרדיו ״הכל דיבורים״ לדף הפייסבוק של ארבע אמהות, זרעה דמורליזציה בעם ישראל בצורה יום יומית ופגעה בצדקת הדרך.
הבריחה החפוזה מלבנון גם יצרה פשע לאומי מול אנשי צד״ל שהיו בני בריתנו באופן מלא. רכושם וחייהם הופקרו ומעמדם נפגע. עד היום הם לא סולחים לשחיתות המוסרית של ברק.
במקום לברוח מלבנון היינו צריכים לוודא שהאויב מושמד שם, ולקבוע את גבולות המדינה החדשים עד נהר הליטני (לפחות) שהוא גבול טבעי. המנוסה מלבנון בליווי הקמפיינים התקשורתיים הסתיימה בתבוסה של צה״ל מול האויב הערבי בהובלתו של ראש הממשלה המופקר אהוד ברק.
היום כולנו משלמים על הנזק שהוא גרם ומעולם לא לקח אחריות. אהוד ברק צריך לעמוד לחקירה נגד עידוד הסרבנות, הכאוס הלאומי שהוא מייצר בקריאות שלו למרי אזרחי בזמן מלחמה ועל הבריחה שלו מלבנון.
ההיסטוריה לא תשכח את התבוסתנות ההרסנית שלו.


נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
