איחוד הצלה 

גבר כבן 70 התמוטט בשדרות רוקח ברמת גן
אליה פרג'ון23.9.24
1
0
0
פעולות החייאה בוצעו על גבר כבן 70 לאחר שהתמוטט בשדרות רוקח ברמת גן.
צוותי ההצלה יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א, ביצעו פעולות החייאה מתקדמות, והוא פונה להמשך טיפול בבית החולים איכילוב בתל אביב.
חובשי הצלה חיים ברגמן ויצחק רייכמן מדווחים: "כשהגענו למקום, הכווינו אותו לבריכה ציבורית שם מצאנו גבר כבן 70, כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה לאחר שהתמוטט. יחד עם חובשים ופראמדיקים של הצלה ומד"א, ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות, הכוללות מתן שוקים חשמליים, ומתן תרופות מצילות חיים, והוא פונה תוך כדי פעולות החייאה להמשך טיפול בחדר ההלם בבית החולים איכילוב בתל אביב."
1
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
