
צמיגי אמבולנס נוקבו בהרצליה
פז אבוחצירה13.9.24
11
0
0
נהג ניידת טיפול נמרץ של מד"א קיבל קריאה אודות אירוע חירום בהרצליה. כשהגיע לניידת איתה הוא כונן, גילה ששלושת מתוך ארבעת הגלגלים, נוקבו במעשה ונדליזם מה שגרם להשבתת הכלי.
ראש צוות הרצליה בזק"א, ערן קוזחי, הוזעק למקום כדי לסייע בתיקון צמיגי האמבולנס והשמשתו מחדש כדי שיציל חיים.
11
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
