חדשות 0404

המועצה האזורית הגליל העליון הנחתה את תושבי סאסא, ברעם ויראון לשהות בסמוך למרחב מוגן
אליה פרג'ון10.9.24
0
0
0
בהתאם להערכת מצב של פיקוד צפון ופיקוד העורף, המועצה האזורית הגליל העליון עדכנה את התושבים השוהים בסאסא, צבעון, ברעם ויראון לנהוג עפ"י ההנחיות הבאות: יש לצמצם תנועות במרחב הישוב ובסביבתו, יש להמנע מהתקהלויות, יש לשהות בסמוך למרחבים מוגנים.
ההודעה תקפה עד להודעה חדשה.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
