דובר צה"ל

חטיבת המילואים 'יפתח' תרגלה תמרון בשטח אויב
פז אבוחצירה6.9.24
0
0
0
חטיבת המילואים 'יפתח' השלימו תרגיל של תמרון בשטח אויב, תוך התקדמות בציר הררי והפעלת אש.
בנוסף, תרגלו הלוחמים תרחישי פינוי פצועים משדה הקרב תחת אש ואת העבודה המשותפת עם מפקדות החטיבה השונות.
מדובר צה"ל נמסר: "התרגיל, הוא חלק מסדרת תרגילים שמבצעים כוחות היבשה בגזרה הצפונית בהובלת המרכז הלאומי לאימונים ביבשה (מל״י). לוחמי חטיבת ׳יפתח׳ פועלים בגזרה הצפונית לאחר תקופה עצימה בה לחמו ברצועת עזה, כחלק מפעילות החטיבה ברצועה הושמדו תשתיות תת-קרקע, חוסלו עשרות מחבלים והושמדו תשתיות טרור רבות".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
