דוברות זק״א

בן 50 נמשה מהים ללא רוח חיים בחוף בהרצליה, המשטרה פתחה בחקירה
תום אברמסון3.9.24
0
0
0
גבר כבן 50 נמשה הלילה מהים ללא רוח חיים בחוף אכדיה בהרצליה. צוותי מד״א הגיעו למקום וקבעו את מותו. המשטרה הודיעה כי פתחה בחקירה.
ערן קוזחי, ר״צ היחידה למשימות מיוחדות והמתנדב משה הלוי מצוות הרצליה: ״מיד עם קבלת הדיווח הגעתנו לזירה וחברנו לכוחות שהתחילו לפעול בשטח, מדובר בגבר שנמצא בין שובר הגלים ללא רוח חיים במצב ריקבון.
לאחר חילוץ מורכב של כב״א מבין האבנים שערך מספר שעות, צוות החוף של העירייה העבירו את הגופה לחולות על חסקה, שם בסיוע מתנדבים נוספים והיחידה למשימות מיוחדות טיפלנו ודאגנו לכבוד המת, ומשם בעקבות מורכבות השטח.
ג׳יפ היחידה העביר את הגופה לחוף מבטחים להמשך טיפול של כוחות המז״פ. הגופה הועברה להמשך טיפול ובירור במכון הלאומי לרפואה משפטית״.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
