נועם רבקין, פלאש 90

הנהלת ארגון המורים החליטה להשבית את תחילת שנת הלימודים
פז אבוחצירה29.8.24
12
0
0
יו"ר ארגון המורים, רן ארז, הודיע על השבתת שנת הלימודים בחטיבות העליונות, כולל כיתות י"ג-י"ד.
ארז אמר: "אני קורא לכם לא להישמע להצהרות השקריות של שר האוצר המנסה בכל מחיר לשבור את העבודה המאורגנת, להפריט את מערכת החינוך ולהחתים מורים על חוזים אישיים ובכך להפוך אותם לעובדי קבלן".
12
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
