תיעוד מבצעי מד"א

הולכת רגל נפגעה מאוטובוס באור עקיבא - מצבה קשה
פז אבוחצירה29.8.24
0
0
0
הולכת רגל כבת 68 נפצעה קשה מפגיעת אוטובוס ברחוב עליזה יאנסן באור עקיבא.
צוותי מד"א העניקו לה סיוע רפואי ופינו אותה לביה"ח 'הלל יפה' בחדרה, כשהיא סובלת מחבלה בגפיים.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
