איל מרגולין, פלאש 90

כטב"מ צבאי נפל באזור הגליל העליון, אין נפגעים
אליה פרג'ון29.8.24
2
0
0
כטב"מ צבאי נפל לפני זמן קצר בסמוך לצומת הגומא שבגליל העליון, עד כה לא ידוע על נפגעים או על נזק.
פרטים נוספים בהמשך.
2
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
