תיעוד מבצעי מד"א

"ככל הנראה שתה חומר רעיל" | תינוק כבן שנתיים במצב קשה
אליה פרג'ון28.8.24
0
0
0
תינוק כבן שנתיים במצב קשה לאחר ששתה ככל הנראה חומר רעיל במרחב ירושלים.
חובשים ופראמדיקים של מד"א פינו אותו לבית החולים שערי צדק בירושלים.
פראמדיק מד"א נדב טייב סיפר: "ראינו את הפעוט כשהוא בהכרה וסובל מקוצר נשימה. סיפרו לנו שככה"נ הוא שתה חומר רעיל. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל סיוע נשימתי ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו קשה".
ד״ר גיורא וויזר מנהל מלר״ד ילדים במרכז הרפואי שערי צדק: ״הפעוט הגיע במצב חירומי לאחר ששתה חומר מסוכן שגורם נזק קשה לדרכי הנשימה, ולשמחתנו מצבו התייצב.
אני קורא לכל ההורים להיזהר מאוד ולהרחיק כל חומר ניקוי כלשהו מהילדים. הנזק עשוי להיות בלתי הפיך. למזלנו הפעם האירוע הסתיים בשלום אך זה ממש בידינו למנוע אירועים שכאלה".
(צילום: ארכיון)
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
