חיים גולדברג, פלאש 90

בן גביר בתגובה לאיומי חמאס: "אמשיך להרגיז אותם ולפעול לחיסולם"
תום אברמסון28.8.24
5
0
0
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיב לאיומים של מחבלי חמאס, אשר פועלים לחיסולו ומסר: "העובדה שהאיומים האלו מופנים דווקא אליי מוכיחה כי אני בדרך הנכונה וכי מה שאני עושה מרגיז את הטרוריסטים מחמאס".
"יש לי חדשות בשבילם: אמשיך להרגיז אותם ולפעול לחיסולם. זו צריכה גם להיות התשובה לאותם איומים: חיסולם של אלו המנפקים אותם, כחלק מהחתירה להשגת המטרה הכוללת של פירוק ומיטוט חמאס", הוסיף יו"ר עוצמה יהודית.

5
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
