
0:00 / 0:00
מחנה סיירים של בני עקיבא, שמתקיים ביערות ירושלים - נסגר | צפו בתפילה ובשירה של חברי השבט
אליה פרג'ון25.8.24
2
0
0
מחנה סיירים של תנועת בני עקיבא, שמתקיים ביערות ירושלים נסגר בשל המצב הביטחוני ובעקבות הנחיית חדר המצב של משרד החינוך.
החניכים וחברי שבט רעים נשאו תפילה ושרו שירים לפני שעלו בחזרה לאוטבוסים ושבו לבתיהם.
מזכ"ל בני עקיבא יגאל קליין: "כל חיוך ביער הוא ניצחון, נאלצנו לקפל את הסבב הנוכחי של מחנה סיירים אבל השירה של חברי שבט רעים מוכיחה שהרוח תמשיך לנצח, בעוז קדימה בני עקיבא".
2
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
