חיים גולדברג, פלאש 90

גורם שנכח בדיון הקבינט: ״נטישת בן-גביר את הקבינט הלילה הייתה על רקע דרישתו להפר את הסטטוס-קוו הקיים בהר הבית
בועז גולן23.8.24
16
0
0
גורם שנכח בדיון הקבינט המדיני-ביטחוני מבהיר כי השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, יצא מהדיון על רקע הר הבית ולא על רקע אחר.
הגורן: ״נטישת השר בן-גביר את הקבינט הלילה הייתה על רקע דרישתו להפר את הסטטוס-קוו הקיים בהר הבית, ולא בשל קריאתו לפיטורי ראש השב״כ״.
16
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
