0404

40 אסירים שנתפסו במהלך הלחימה ברצועה שוחררו חזרה לעזה
פז אבוחצירה20.8.24
7
0
0
40 אסירים שנתפסו במהלך הלחימה בעזה, שוחררו דרך מעבר כרם שלום חזרה לרצועה.
מדובר צה"ל נמסר בתגובה: "במהלך הלחימה ברצועת עזה נעצרים חשודים בפעילות טרור. החשודים הרלוונטיים מובאים להמשך מעצר וחקירה בישראל. אלו מהם שנמצא כי אינם מעורבים בפעילות טרור משוחררים חזרה לרצועת עזה".
7
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
