יונתן סינדל, פלאש 90

שר החוץ: "מי שפועל נגדנו אנחנו נפעל נגדו"
אליה פרג'ון18.8.24
6
0
0
שר החוץ ישראל כ"ץ, התייחס להודעת נורבגיה על סגירת משרדה ברשות: נורבגיה הודיעה אתמול על סגירת משרדה ברשות הפלסטינית בעקבות החלטתי לשלול את מעמדם הדיפלומטי של שמונה מעובדיה הפועלים מול הרש"פ, בשל הכרת נורבגיה במדינה פלסטינית-חמאסית אחרי טבח ה-7 באוקטובר ותמיכתה בהוצאת צווי מאסר נגד רה"מ בנימין נתניהו ובכירים ישראלים.
מי שפועל נגדנו אנחנו נפעל נגדו. נוסיף לשמור על מעמדה וכבודה הלאומי של מדינת ישראל".

6
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
