בהתאם לסעיף 27 א' לפי חוק זכויות יוצרים

שריפת חורש גדולה ברמת בית שמש ד', מטוסי כיבוי הוזנקו
אליה פרג'ון13.8.24
0
0
0
לפני זמן קצר בסמוך לשעה 12:00, התקבל במוקד 102 דיווח על שריפת חורש שהתפרצה באזור רמת בית שמש ד'.
צוותי כבאות והצלה ממשיכים במאמצים אינטנסיביים לכיבוי השריפה.
לוחמי האש הצליחו לבלום את התפשטות האש לעבר בתי המגורים, וכעת הם מתמקדים בתיחום השריפה בתוך אזור החורש.
נכון לעכשיו, אין סכנה לבתי המגורים באזור.
אנו קוראים לציבור להימנע מהגעה לאזור השריפה ולהישמע להוראות כוחות הביטחון בשטח.
עדכונים נוספים ימסרו בהמשך.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
