דובר צה"ל 

דובר צה"ל קורא פעם נוספת לעזתים להתפנות מאזורים בחאן יונס
אליה פרג'ון5.8.24
8
0
0
לאחר שביקש מהעזתים להתפנות אמש, דובר צה"ל פנה פעם נוספת לאזרחים 'התמימים' וביקש מהם להתפנות משכונות בחאן יונס בשל המשך הירי של ארגון הטרור חמאס וארגונים נוספים לעבר שטח מדינת ישראל: "אנו פונים בדחיפות לכל התושבים שלא פינו את שכונות מרכז העיר, שייח 'נאצר, גורט אל-לוט, אל-מנרה, מען, קאיזאן אל-נג' אר, קאיזאן אבו ראשואן, אל-סלאם, מוסאבה ואל-חשש: חמאס וארגוני טרור ממשיכים לירות רקטות מהאזור שלכם לעבר מדינת ישראל, צבא ההגנה יעבוד קשה נגד גורמי טרור באזור זה ולמען ביטחונך, פנה מיד את האזור לאזור ההומניטרי".
8
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
