דוברות המשטרה

שרידי אמל"ח אותרו על גג של בית בלוד
אליה פרג'ון4.8.24
1
0
0
שוטרי תחנת לוד פתחו הבוקר בחקירה, עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר קול נפץ שנשמע בשכונת פרדס שניר בעיר, כאשר בתום סריקות אותר שריד מטען חבלה בגג הבית, ללא נפגעים.
בתוך כך, חבלן המשטרה הגיע למקום ובחן את שרידי הפריט, לצד סריקה במקום להסרת כל סיכון נוסף לציבור ובתום הפעילות העביר את הממצאים להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל, במסגרת חקירה שנפתחה לבחינת הרקע והנסיבות.
(צילום: ארכיון)
1
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
