חיים גולדברג, פלאש 90

תת אלוף חירם נפגש עם אנשי קיבוץ בארי
אליה פרג'ון30.7.24
1
0
0
תת אלוף ברק חירם, נפגש הבוקר עם המשפחות השכולות של קיבוץ בארי שבועיים וחצי לאחר פרסום ממצאי התחקיר על אירועי השבעה באוקטובר.
חירם נפגש בשבוע שעבר גם עם חברי כיתת הכוננות של הקיבוץ.
כזכור, תא"ל חירם ניהל את הלחימה בזמן הקרבות הקשים בקיבוץ בארי ובין השאר את אירוע בני הערובה בביתה של פסי.
במסקנות התחקיר של צה"ל נמצא כי חירם פעל כשורה במהלך הקרבות.
1
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
