ערוץ 14

תושב מג'דל שמס לערוץ 14: "מרגישים מופקרים. זה שהם יורים ואנחנו מגיבים - לא פותר את הבעיה"
פז אבוחצירה28.7.24
5
0
0
אמג'ד אברהים, תושב מג'דל שמס הדרוזית, נכח בזירת הנפילה אמש במגרש כדורגל בכפר, שכתוצאה ממנה נרצחו כ-14 ילדים תמימים ועוד עשרות נפצעו.
"שמענו את הנפילה, רצנו בבהלה למקום. ראינו מראות קשים", סיפר אמג'ד. "אנחנו שואלים את עצמנו איפה הממשלה והמדינה? אין לנו ביטחון, לא אישי ולא כלכלי. חיים בתקופה של אי ודאות כל הזמן, היד תמיד על הלב. אתה כל הזמן בפחדים", הוסיף. "אנחנו מופקרים בצפון. כל תושבי הצפון מופקרים, לא רק הדרוזים. חיים מסיסמה לסיסמה. צריכים פיתרון אמיתי שיפתור את הבעיה לתמיד. שאוכל לשלוח את הילדים מהבית בביטחון".
5
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
