
"לא ייתכן שילדים בישראל, בעוטף עזה או בצפון הארץ, לא יוכלו לשחק במגרש מחוץ לביתם"
אליה פרג'ון28.7.24
1
0
0
משפחות שכולות מפורום הגבורה, שלחו הבוקר מכתב הזדהות לתושבי מג'דל שמס לאחר האסון הקשה בשבת האחרונה: "מדינת ישראל, הדרג המדיני והדרג הביטחוני, חייב לשנות את המציאות הביטחונית גם בצפון וגם בדרום. לא ייתכן שילדים בישראל, בעוטף עזה או בצפון הארץ, לא יוכלו לשחק במגרש מחוץ לביתם מחשש לחייהם. אנו מחזקים את ידיכם ומקווים שלא תדעו עוד צער, ישראל חייבת לנצח, גם בדרום וגם בצפון, למען הנופלים וגם למען החיים. כך נמשיך לדרוש ולפעול", כתבו המשפחות.
1
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
