מישל גלעדי, פלאש 90

דובר צה"ל: "זה אירוע הפגיעה באזרחים הקשה ביותר מאז ה-7 באוקטובר"
תום אברמסון27.7.24
4
0
0
דובר צה"ל, תא"ל דניאל הגרי, התייחס הערב לאסון הנורא במג'דל שמס: "אנחנו משתתפים בצער משפחות ההרוגים ומאחלים החלמה מהירה. הופעלה התרעה מיידית. מדובר ברקטה בודדת. נבצע תחקיר ונוציא הודעה לציבור".
"האירוע הקשה ביותר מבחינת פגיעה באזרחים מאז שבעה באוקטובר. אין שינוי בהוראות פיקוד העורף נכון לשעה זו", הוסיף.

4
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
