מישל גלעדי, פלאש 90

"מלחמה בצפון עכשיו - אף אחד לא יוכל להתחמק מהמציאות המדממת" | בן גביר לאחר הטבח במג'דל שמס
תום אברמסון27.7.24
17
0
0
"מאז ה-8 לאוקטובר אמרתי שאנחנו נמצאים במצב של מלחמה בצפון וצריך להכריע את האויב", כך אמר הערב השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, לאחר הטבח הקשה במג'דל שמס בו נרצחו לפחות עשרה ילדים ונערים ונפצעו עשרות אחרים.
בן גביר הוסיף: "הפורומים של מקבלי ההחלטות נמנעו 10 חודשים מלהכיר בכך שאנחנו במערכה מול החיזבאללה. היום אף אחד, בשום פורום, כולל שר הביטחון שחתר רק להכלה מול החיזבאללה, לא יכול להתחמק מהמציאות המדממת - אנחנו במלחמה.
אני קורא לראש הממשלה לכנס במיידית את הקבינט גם בטלפון מוצפן, שיקבל את ההחלטה שאני כבר תקופה ארוכה דורש - מלחמה בצפון עכשיו!"

17
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
