דובר צה"ל

בשורות טובות: הלוחמים שנפצעו קשה משאיפת גז רעיל בעזה - שבו להכרה מלאה
פז אבוחצירה26.7.24
4
0
0
המרכז הרפואי 'שמיר-אסף הרופא' עדכן בדבר מצבם של שני לוחמים שנפצעו קשה, כתוצאה משאיפת גז רעיל בעזה.
השניים שבו להכרה מלאה, מצבם מוגדר בינוני לאחר שטופלו בתא לחץ.
4
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
