
סמוטריץ' לאחר נאום נתניהו: "הלב היהודי והישראלי של כולנו מתרגש ומתמלא גאווה" | התגובות בימין
יו״ר הציונות הדתית שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ אמר הערב לאחר נאום ראש הממשלה נתניהו: "הלב היהודי והישראלי של כולנו מתרגש ומתמלא גאווה מהמעמד הרם של ראש הממשלה שמייצג אותנו בגאון ובאמונה".
"ייצג אותנו במילים חדות ובהירות, ומקבלת הפנים החמה המשקפת שותפות עמוקה ומופלאה בין מדינת ישראל לארצות הברית של אמריקה. עם ישראל חי! קדימה עד הניצחון!", הוסיף סמוטריץ'.
שר החוץ ישראל כץ: "נאום המרגש והחשוב של ראש הממשלה בנימין נתניהו. האהדה העצומה של חברי הקונגרס הם העדות לחוזקה של הברית בין ארה"ב וישראל. המילים של ראש הממשלה, כשחטופים ומשפחותיהם שם בהיכל, מייצגות כל ישראלי שרוצה לחיות בביטחון ומאמין בצדקת ישראל במלחמת הקיום שלנו. אנחנו כאן, אנחנו נלחם ואנחנו ננצח".
סגן ראש הממשלה ושר המשפטים, יריב לוין: "אני מברך את ראש הממשלה נתניהו על נאומו ההיסטורי מול שני בתי הקונגרס, שהזכיר לעולם על מה אנחנו נלחמים ועד כמה צודקת דרכנו. ראש הממשלה - תודה לך".
"האויבים שלנו הם האויבים שלכם, המאבק שלנו הוא המאבק שלכם והניצחון שלנו יהיה הניצחון שלכם. כמה עוצמה, חוכמה ונחישות יש לראש הממשלה שלנו נתניהו", אמרה השרה מירי רגב. "זכינו במנהיג שמדינות מתקנאות בו ועלינו לחזק אותו, לחבק אותו ולעמוד אחריו. שה׳ יתן לנתניהו את הכוח להמשיך ולהוביל אותנו. עם ישראל חי".
"כל הכבוד לראש הממשלה על נאומו החשוב בקונגרס. מדינת ישראל עומדת בחזית המאבק העולמי בין המדינות הדמוקרטיות והמתונות לבין ציר הרשע העולמי שמנסה להביא לכאוס וחורבן. המסר הזה חשוב שיושמע מעל כל במה בעולם", מסר דני דנון.
נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
