דובר צה''ל

לוחם צה״ל נפצע קשה בהר דב מנפילת שיגורים שחצו מלבנון
תום אברמסון24.7.24
2
0
0
לוחם צה"ל נפצע אמש באורח קשה, כתוצאה מנפילת מספר שיגורים שחצו משטח לבנון לעבר מרחב הר דב.
הלוחם פונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, משפחתו עודכנה. מבית החולים רמב״ם נמסר: ״החייל נותח במשך מספר שעות במהלך הלילה ואושפז בטיפול נמרץ. מצבו מוגדר קשה״. (צילום: ארכיון)
2
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
