דובר צה"ל

צה"ל ושב"כ חיסלו את הצלף שהרג את הלוחם מיחידת מגלן, רס״ל טל להט הי"ד
אליה פרג'ון18.7.24
4
0
0
בתקיפה משותפת של צה"ל ושב"כ, כלי טיס תקף וחיסל כ-20 מחבלי חמאס מגדוד שאטי, בניהם מחבלי נח׳בה, תצפיתנים וצלפים של הארגון.
בתקיפה חוסל מחמד אבו חטב מפקד מחלקה בגדוד שאטי, אשר שימש כצלף. במהלך המלחמה הוציא לפועל מספר מתווי צליפה לעבר כוחות צה״ל המתמרנים ברצועת עזה, ביניהם פיגוע ירי הצליפה בו נהרג רס"ל טל להט ז״ל, בעת פעילות לוחמי יחידת מגלן להשמדת תשתיות טרור במטה אונר"א שבמרחב העיר עזה ב-9 ביולי 2024.
בנוסף, חוסל מחבל הנח׳בה, אסמאעיל שכשקה, שלקח חלק בטבח שביצע ארגון הטרור חמאס ב-7 באוקטובר.
4
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
