
נשיא ארה"ב ג'ו ביידן אובחן כחיובי לקורונה | הבית הלבן: "ביידן סובל מסימפטומים קלים. ישהה בבידוד במדינת דלאוור"
פז אבוחצירה18.7.24
3
0
0
נשיא ארה"ב ג'ו ביידן נבדק ואובחן חיובית בנגיף הקורונה. הוא סבל בתחילת היום מנזל ומשיעול ובהמשך הוחלט שיבצע בדיקת קורונה - שם נמצא חיובי.
מהבית הלבן נמסר כי הוא ישהה בבידוד במדינת דלאוור, משם ימשיך את עבודתו.
3
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
